Tuesday 4 November 2014

My Commitment

Salam.

Alhamdulillah, hari ini saya memulakan langkah pertama saya untuk menyatakan komitmen saya sepenuhnya untuk mencapai MDRT PADA TAHUN 2015.

Saya Hisam Bin Abdul Hamid dari AiA Public Takaful agency JB Caliph dengan ini memberi sepenuh komitmen saya untuk mencapai MDRT pada tahun 2015.  Semoga Allah mempermudahkan segala urusan dan memberi petunjuk sepanjang jalan untuk saya mencapai MDRT.



Syukur Alhamdulillah, Allah mengurniakan saya keberanian ini untuk mencatat perjalanan saya. Semoga ia menjadi petunjuk dan tauladan kepada yang membaca blog ini.

 Allah temukan saya dengan En Hamzavi md Zain TOT yang begitu komited untuk menghasilkan MDRT dalam agensi JB Caliph. Anda guru saya, anda inspirasi saya anda pemimpin kami di JB Caliph. Semoga Allah terus memberi kekuatan dan kesihatan dan kepanjangan umur untuk Tuan Hamzavi meneruskan perjuang mengubah ekonomi ummah dan bangsa. Amin.

Untuk keluarga yang sentiasa menyokong tanpa jemu saya tujukan kerja ini untuk kalian. Hanya Allah yang sentiasa memelihara kita sekeluarga. Allah tempat kita bergantung, Allah tempat kita berlindung, Allah segalanya bagi kita. Allah tempat kita tuju, redha Allah yang kita cari.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Ahamdulillah.

Amin Ya Robbal alamin.

No comments:

Post a Comment